Social Media

Social Media

Nowe produkty

Nowe produkty
WOOPIE BABY Grzechotka...
  • Nowy
WOOPIE BABY Przytulanka...
  • Nowy
WOOPIE BABY Interaktywny...
  • Nowy
SIMBA DISNEY Błyszcząca...
  • Nowy
WOOPIE Przytulanka...
  • Nowy
WOOPIE BABY Przytulanka...
  • Nowy
Wszystkie nowe produkty

WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU ON-TOP - TWOJEGO SKLEPU I MARKETPLACE

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę internetową. Przeczytaj aktualne warunki korzystania i sprzedaży towarów oferowanych na naszych stronach internetowych: www.on-top.com, które są wyjaśnione w sekcji „Warunki korzystania z serwisu”. Nasze strony internetowe oferują sprzedaż opartą na usługach B2B (business to business), jak również B2C (business to consumer).

On-Top - Your Store and Marketplace to internetowa usługa sprzedaży, w której możesz znaleźć swoje ulubione sklepy w jednym miejscu. Jest to platforma do sprzedaży towarów i usług.

I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

1. Jedynym właścicielem i administratorem stron internetowych jest: ON-TOP LEWANDOWSKI SP. z o.o. z siedzibą w Chojnowie, ul. Paderewskiego 14C, NIP 6912553418. Która została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000888284. Adres e-mail kontaktowy: biuro@on-top.pl („Administrator”).

2. Aby korzystać ze strony internetowej, przeglądać dostępne towary na sprzedaż i składać zamówienia, konieczne jest posiadanie przez użytkownika każdego z następujących elementów:

a) Urządzenie (takie jak komputer lub smartfon) z nieograniczonym dostępem do Internetu.

b) Przeglądarka internetowa: Safari, Chrome, Internet Explorer, Firefox lub Opera.

c) Aktywne konto e-mail.

3. Klienci korzystający z usług naszych stron internetowych muszą być pełnoletnimi osobami prawnymi, które mogą wykonywać jakąkolwiek działalność prawną lub działać w imieniu innych osób fizycznych, posiadających co najmniej ograniczoną zdolność prawną i nieposiadających osobowości prawnej, ale posiadających zdolność prawną.

4. Klienci powinni zapoznać się z regulaminem przed skorzystaniem z naszych stron internetowych.

5. Klienci mają prawo korzystać z naszych stron internetowych zgodnie z regulaminem i obowiązującymi przepisami prawa. Klienci nie powinni korzystać z naszej strony internetowej, jeśli nie akceptują regulaminu.

Każdy sprzedawca może utworzyć „Konto sprzedawcy” na naszej stronie internetowej, aby rozpocząć sprzedaż swoich towarów. Po sprawdzeniu poprawności podanych danych autoryzujemy konto sprzedawcy. Podczas procesu autoryzacji konta sprzedawcy możemy poprosić o wszelkie istotne dokumenty, które są wymagane do uwierzytelnienia Twojej firmy. Każdemu sprzedawcy udostępniane jest unikalne konto sprzedawcy z możliwością zarządzania jego asortymentem produktów. W przypadku wystąpienia problemów oferujemy pomoc w wypełnianiu danych na wspomnianym koncie i zarządzaniu pełnym asortymentem produktów. Sprzedawcy mogą reklamować swoje produkty na naszych stronach internetowych, a także w innych serwisach społecznościowych itp. Oferujemy usługi promocyjne i reklamowe bezpośrednio po otrzymaniu wszelkich istotnych materiałów, takich jak logo firmy, banery reklamowe, zdjęcia, opisy itp. Strona internetowa może być używana zarówno przez sprzedawców, jak i producentów. Sprzedawcy nie muszą być producentami produktu, aby oferować pełną gamę produktów wybranych firm. W takim przypadku możemy poprosić o odpowiednią zgodę na autoryzację promocji produktu. My, działając jako platforma sprzedaży, nie ponosimy odpowiedzialności za oferowanie jakichkolwiek produktów na stronie internetowej bez zgody producenta.

II. WARUNKI

1. Dzień roboczy - każdy dzień tygodnia, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt i sobót.

2. Konfigurator - narzędzie umożliwiające klientom wprowadzanie specyfikacji i personalizacji produktu.

3. Hasło - unikalny ciąg znaków (cyfr lub liter) wybrany przez klientów, który wprowadzają na stronie internetowej w celu potwierdzenia swojej tożsamości. Hasło jest poufne, dlatego klienci powinni je zachować dla siebie.

4. Klient - każda osoba korzystająca w jakikolwiek sposób ze strony internetowej.

5. Konto klienta - konto na stronie internetowej, za pomocą którego klient może kupować towary i przeglądać historię zamówień itp.

6. Sprzedawca - każda firma, która sprzedaje swoje produkty na stronie internetowej lub dystrybuuje towary wyprodukowane przez innych. 7. Konto sprzedawcy - konto na stronie internetowej, za pomocą którego sprzedawca może zarządzać swoim sklepem, sprzedawać towary i weryfikować płatności itp.

8. Koszyk - narzędzie na stronie internetowej, które umożliwia klientowi określenie szczegółów zamówienia, takich jak dane klienta, zamówione towary, dane faktury, sposób dostawy, sposób płatności i inne szczegóły, które są wymagane do realizacji zamówienia.

9. Newsletter - informacja reklamowa wysyłana przez administratora, która obejmuje oferowane towary, nowości, promocje itp.

10. Strona internetowa - usługa online zarządzana przez administratora, która umożliwia klientowi zamawianie towarów, działająca na następujących stronach: www.on-top.pl.

11. Towary - produkty, które można zamówić za pośrednictwem naszych stron internetowych.

III. WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

1. Klient powinien zapoznać się z regulaminem przed złożeniem zamówienia.

2. Szczegóły towarów dostępnych w asortymencie każdego sprzedawcy wyświetlane na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Celem wyświetlania szczegółów towarów na stronie internetowej jest zaproszenie do składania ofert przez klientów.

3. Klient składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży (kupna) wybranych towarów oferowanych przez sprzedawcę poprzez złożenie zamówienia na stronie internetowej. Zawarcie umowy sprzedaży wymaga złożenia zamówienia przez klienta i potwierdzenia otrzymanego zamówienia po sprawdzeniu przez sprzedawcę dostępności towarów lub możliwości realizacji zamówienia według specyfikacji klienta, po dokonaniu przez klienta personalizacji towarów w konfiguratorze.

4. Strona internetowa umożliwia składanie zamówień 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, a czas ich realizacji jest realizowany w dniach roboczych, chyba że istnieje możliwość za dodatkową opłatą wysyłki niektórych towarów w dni wolne od pracy. 5. Klient składa zamówienie poprzez wybranie towarów i dodanie ich do koszyka. Klient może złożyć zamówienie na towary dostępne w magazynie sprzedawcy, jak również na towary wyświetlane na stronie internetowej lub towary, które są wykonane na zamówienie zgodnie z personalizacją towarów przez klienta.

6. Klienci muszą być zarejestrowani i mieć konto na stronie internetowej, aby móc zamawiać towary. Ponadto klienci, którzy nie są zarejestrowani na stronie internetowej, mogą zamawiać towary po podaniu niezbędnych danych do realizacji zamówienia.

7. Aby zarejestrować się na stronie internetowej po utworzeniu konta, klient musi prawidłowo wypełnić formularz rejestracyjny znajdujący się na stronie internetowej i zalogować się na konto klienta, używając swojego adresu e-mail i wybranego hasła.

8. Utworzenie i korzystanie z konta klienta jest dobrowolne i bezpłatne, ale jest również konieczne do zamawiania towarów na naszej stronie internetowej. Szczegółowa procedura rejestracji konta klienta jest podana na naszej stronie internetowej.

9. Wystarczy zarejestrować się tylko raz. Po zakończeniu procedury rejestracji konta klienta, klient loguje się do swojego konta, używając swojego adresu e-mail i hasła utworzonego podczas rejestracji.

10. Klient jest zobowiązany do podania prawidłowych i aktualnych danych podczas procesu rejestracji.

11. Zarejestrowani użytkownicy, którzy mają konto klienta i chcą rozpocząć sprzedaż swoich produktów na stronie internetowej, muszą utworzyć konto sprzedawcy, wypełniając dane firmy i dane sklepu sprzedawcy w sekcji konta. Aby zarejestrować konto sprzedawcy i sprzedawać towary za pośrednictwem strony internetowej, konieczne jest, aby sprzedawca zawarł umowę z administratorem po zweryfikowaniu danych firmy i ustaleniu warunków współpracy.

12. Klient jest zobowiązany do nieudostępniania swojego konta klienta i korzystania z niego wyłącznie osobiście. Zabrania się udostępniania danych konta lub hasła osobom trzecim. Administrator strony internetowej nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek problemy wynikające z udostępniania konta lub hasła osobom trzecim.

13. Klient jest zobowiązany do korzystania z konta klienta zgodnie z obowiązującymi warunkami i zasadami oraz do działania w sposób, który nie narusza praw innych klientów. 14. Klient może usunąć konto klienta w dowolnym momencie. Klient może poprosić o usunięcie konta klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej: Dział Obsługi Klienta - bok@on-top.pl.

15. Administrator serwisu może tymczasowo zablokować lub usunąć konto klienta po powiadomieniu klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej powiązanej z kontem i podaniu przyczyny, w przypadku gdy:

a) Klient wykorzystał konto klienta niezgodnie z warunkami, dobrymi obyczajami i przepisami prawa.

b) Klient podał nieprawidłowe lub fałszywe dane podczas wypełniania formularza rejestracyjnego lub korzystania ze strony internetowej, co spowodowało niemożność lub znaczne utrudnienia w świadczeniu usług strony internetowej.

c) Działania klienta prowadzą do naruszenia warunków bezpieczeństwa lub zagrażają bezpieczeństwu świadczonych usług strony internetowej.

d) Klient działał na szkodę administratora i innych klientów lub sprzedawców.

16. Klient posiadający konto klienta może złożyć zamówienie logując się na stronie internetowej, dodając towary do koszyka i potwierdzając zamówienie poprzez wybranie przycisku - „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. 17. Cena dostępnych towarów na stronie internetowej w momencie złożenia zamówienia jest wiążąca dla klienta, sprzedawcy i administratora. Cena dostępnych towarów na stronie internetowej jest wyświetlana w funtach brytyjskich, GBP i zawiera podatek VAT (jest ceną brutto).

18. Klient może pobrać faktury za zamówione towary na koncie klienta. Faktura stanowi potwierdzenie sprzedaży towarów i zawarcia umowy. Faktura zostanie również wysłana (jako załącznik) na adres e-mail Klienta podany podczas składania zamówienia jako potwierdzenie zamówienia i zapłaty za zamówione produkty. Bezpośrednia faktura od Sprzedawcy powinna być dołączona do przesyłki wraz z zamówieniem.

19. Cena towaru wyświetlana na stronie internetowej nie obejmuje kosztów wysyłki towaru do Klienta. Koszt wysyłki doliczany jest do ceny towaru i wyświetlany jest w koszyku przed potwierdzeniem przez Klienta złożenia zamówienia. W niektórych przypadkach wysyłka może być bezpłatna. Koszt wysyłki uzależniony jest od dostawy towaru do Klienta, miejsca dostawy oraz wartości i wielkości zamówienia i podawany jest każdorazowo przy towarze.

20. Klient składający zamówienie na naszej stronie internetowej może skorzystać z następujących metod płatności:

a) Przelew bankowy – zapłata dokonywana przed odbiorem zamówionego towaru, na rachunek bankowy wskazany na stronie internetowej po złożeniu zamówienia.

b) Płatność elektroniczna – zapłata dokonywana przed odbiorem zamówionego towaru za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności realizowanego za pośrednictwem Krajowej Instytucji Płatniczej. Płatność elektroniczna za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych możliwa jest poprzez szybki przelew, płatność kartą, płatność BLIK.

IV. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Administrator wysyła potwierdzenie przyjęcia zamówienia na adres e-mail podany przez Klienta przy składaniu zamówienia w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia.

2. W przypadku, gdy realizacja zamówienia jest niemożliwa z powodu braku dostępności towaru w magazynie lub niemożności realizacji zamówienia zgodnie ze specyfikacją Klienta, zgodnie z personalizacją towaru dokonaną przez Klienta w konfiguratorze, administrator powiadamia Klienta w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, wysyłając wiadomość na adres e-mail wskazany przez Klienta. W przypadku, gdy tylko część towarów z zamówienia jest niedostępna lub zamówienie nie może zostać zrealizowane zgodnie ze specyfikacją Klienta dotyczącą niektórych towarów, Klient może zdecydować, czy zamówienie zostanie zrealizowane częściowo, czy zostanie całkowicie anulowane.

3. W przypadku anulowania zamówienia z powodu sytuacji, o której mowa w ust. 2 powyżej, administrator zwróci zapłaconą kwotę (lub jej część w przypadku, gdy realizowana jest tylko część zamówienia) w terminie 7 dni roboczych od daty anulowania zamówienia. Administrator dokonuje zwrotu płatności tą samą metodą, jakiej użył klient, chyba że klient zgodził się na inną metodę zwrotu, która nic go nie kosztuje.

4. Towary zamówione na naszej stronie internetowej dostarczane są na adres wskazany przez klienta przy składaniu zamówienia, do kraju, do którego dostawa jest oferowana przez sprzedawcę, który można wybrać przy składaniu zamówienia w terminie każdorazowo wskazanym przy składaniu zamówienia na stronie internetowej, liczonym od daty wysłania potwierdzenia realizacji zamówienia.

5. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po dokonaniu płatności za zamówiony towar. W przypadku, gdy klient wybrał płatność elektroniczną lub płatność przelewem bankowym, administrator przyjmie zamówienie do realizacji po zaksięgowaniu płatności za zamówiony towar na rachunku bankowym administratora. W przypadku, gdy klient wybrał płatność przelewem bankowym, powinien dokonać płatności w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia. Klient otrzymuje e-mail potwierdzający po otrzymaniu przez nas płatności za zamówiony towar.

6. Dostawa przesyłki do klienta odbywa się zgodnie z wyborem klienta i przy użyciu dostępnych rodzajów przesyłki oferowanych przez każdego sprzedawcę, wskazanych na stronie internetowej i potwierdzonych w koszyku przed złożeniem zamówienia, realizowanych za pośrednictwem firmy kurierskiej, w tym dostawy do paczkomatów, punktów odbioru lub za pośrednictwem usług pocztowych.

7. Dostawy przesyłek realizowane są w dni robocze. Czas przygotowania towaru do wysyłki wynosi od około 24 do 72 godzin, a czas dostawy zależy od przewoźnika i dostawy do wybranego kraju, która waha się od 1 do 8 dni roboczych.

8. Klient otrzymuje e-mail potwierdzający wysyłkę po przekazaniu przesyłki do wybranej firmy kurierskiej lub usługi pocztowej.

9. Klient może łatwo śledzić przesyłkę i jej status dostawy, korzystając z unikalnego numeru przypisanego do zamówienia, który jest dostępny w zakładce „Moje konto”, w sekcji „Historia i szczegóły zamówień” w sekcji „Szczegóły”.

10. W przypadku, gdy skuteczne dostarczenie przesyłki do klienta jest niemożliwe, towar zostanie zwrócony do sprzedawcy, a klient zostanie o tym poinformowany za pośrednictwem adresu e-mail podanego podczas składania zamówienia.

11. Klient zobowiązany jest do zapłaty pełnego kosztu dostawy zamówionego towaru. Koszty dostawy zamówionego towaru zależą od sposobu wysyłki towaru do klienta, który jest wskazany w koszyku przed potwierdzeniem złożenia zamówienia przez klienta. Dokładne koszty dostawy towarów są podane na stronie internetowej sprzedawcy.

V. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik otrzymała towar, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. Klient może wysłać oświadczenie za pośrednictwem adresu e-mail lub wypełniając formularz odstąpienia, który znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszego regulaminu.

2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 powyżej, Klient powinien odesłać towar na adres wskazany przez Sprzedawcę i dołączony do e-maila potwierdzającego zamówienie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed upływem terminu. Klient zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów związanych ze zwrotem towaru.

3. Prawo Klienta do odstąpienia od umowy nie przysługuje w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy, o której mowa w ust. 1 powyżej, dotyczących następujących umów:

a) Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, tj. rzecz wyprodukowana zgodnie z personalizacją towaru dokonaną przez Klienta w konfiguratorze – wybierając warianty produktu.

b) Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po zdjęciu zapieczętowanego opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

c) Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe i wizualne albo gry komputerowe dostarczane w oryginalnie zapieczętowanym opakowaniu, których po zdjęciu zapieczętowanego opakowania nie można zwrócić.

4. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, które może być wynikiem nieprawidłowego użytkowania, korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

5. W przypadku odstąpienia od umowy w sytuacji, o której mowa w ust. 1 powyżej, administrator zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić wszystkie dokonane płatności za zamówienie, w tym koszty dostawy towaru. Administrator nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów poniesionych przez klienta w związku z wysyłką towaru.

6. Administrator dokonuje zwrotu kwoty zapłaconej za zamówiony towar przy użyciu tej samej metody płatności, jakiej użył klient, chyba że klient zgodził się na inną metodę zwrotu, która nie będzie go nic kosztowała.

7. Administrator może czasowo wstrzymać zwrot kwoty zapłaconej za zamówiony towar do czasu otrzymania przez nas zwracanego towaru lub jakiegokolwiek dowodu potwierdzającego odesłanie towaru, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

8. Warunki dotyczące klienta, o których mowa w niniejszym ustępie „V”, stosuje się również w odniesieniu do osoby fizycznej wykonującej działalność gospodarczą, w przypadku gdy umowa sprzedaży nie ma dla tej osoby charakteru zawodowego, w szczególności skutkującego ujawnieniem przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

VI. REKLAMACJE

1. Klient może złożyć reklamację związaną z niezgodnością towaru z umową za pośrednictwem konta klienta lub za pośrednictwem adresu e-mail podanego na stronie internetowej.

2. Administrator zobowiązany jest dostarczyć klientowi towar bez wad i sprawny.

3. Administrator niezwłocznie rozpatruje otrzymaną reklamację i udziela odpowiedzi na reklamację złożoną przez klienta nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji przez klienta.

4. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów składania i rozpatrywania reklamacji. Klient może w szczególności złożyć wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej lub zwrócić się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu. Do skorzystania z pozasądowych sposobów składania i rozpatrywania reklamacji wymagana jest zgoda obu stron.

5. Klient będący konsumentem może uzyskać pomoc w rozwiązaniu sporu ze sprzedawcą oraz może otrzymać bezpłatną poradę prawną lub informacje od rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej zajmującej się ochroną praw konsumenta, głównie Stowarzyszenia Konsumentów, Federacji Konsumentów.

VII. DANE OSOBOWE

1. Administrator serwisu zarządza danymi osobowymi podanymi przez klientów w związku z rejestracją konta klienta.

2. Administrator wykorzystuje dane osobowe podane przez klienta w celu rejestracji konta klienta i realizacji zamówienia, zapewniając jego bezpieczeństwo zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i przestrzegając Polityki Prywatności. Dane osobowe klienta są chronione przed nieautoryzowanym dostępem.

3. Klient może w każdej chwili przeglądać, edytować lub poprawiać swoje dane osobowe, a także złożyć wniosek o ich usunięcie.

4. Klient może również wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie szerszym niż wskazany w warunkach określonych powyżej.

VIII. NEWSLETTER

1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji reklamowych i marketingowych w formie newslettera, który jest wysyłany przez administratora na wskazany przez klienta adres e-mail.

2. Klient może w każdej chwili cofnąć swoją zgodę i zrezygnować z otrzymywania informacji, klikając na link dołączony do każdej wiadomości wysłanej przez administratora.

IX. DANE KONTAKTOWE

1. Administrator kontaktuje się z klientem za pośrednictwem konta klienta, adresu e-mail i numeru telefonu podanego przez klienta lub pocztą na piśmie.

2. Klient może skontaktować się z administratorem w następujący sposób:

a) Za pośrednictwem poczty e-mail: bok@on-top.pl

b) Za pośrednictwem konta klienta

c) Za pośrednictwem numeru telefonu: +48 603 242 282

d) Za pośrednictwem poczty wysłanej na adres: On-Top Lewandowski Sp. z o.o.

X. RYZYKO KORZYSTANIA Z USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Administrator ostrzega przed ryzykiem korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną związanym z:

a) Nieuprawnionym niewłaściwym wykorzystaniem danych klienta przez osoby trzecie. b) Instalacja niechcianego oprogramowania w wyniku kliknięcia w link przekierowujący do fałszywej witryny w Internecie.

c) Wykorzystanie informacji dostarczonych przez osobę nieuprawnioną do ich udostępniania.

2. W przypadku, gdy treść na stronie internetowej została zamieszczona niezgodnie z prawem, prawami autorskimi, dobrymi obyczajami i zasadami uczciwej konkurencji, administrator podejmie określone kroki w celu usunięcia przyczyny naruszenia strony internetowej niezwłocznie po otrzymaniu uzasadnienia takiego naruszenia od osoby uprawnionej.

3. Administrator może zostać powiadomiony o takim naruszeniu za pośrednictwem adresu e-mail podanego na stronie internetowej lub za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie internetowej.XI. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

1. Korzystanie ze strony internetowej może być czasowo niedostępne z ważnych przyczyn, w tym błędów technicznych, niewłaściwego korzystania ze strony internetowej przez klientów i osoby trzecie, a także w przypadku, gdy jest to uzasadnione prawem, poprawą jakości usług i funkcjonalności strony internetowej. Administrator zazwyczaj powiadamia klientów o przerwach technicznych i ich czasie trwania, umieszczając powiadomienia na stronie internetowej.

2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek problemy techniczne występujące w komputerze klienta, jego urządzeniu, oprogramowaniu lub systemie informatycznym, z którego korzysta klient, a które powodują problemy w korzystaniu ze strony internetowej przez klienta.

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Klient zobowiązany jest do korzystania ze strony internetowej zgodnie z obowiązującym prawem i działania w sposób, który nie narusza praw osób trzecich i ogólnych dobrych obyczajów. Zabrania się udostępniania przez klienta lub osoby trzecie treści o charakterze bezprawnym.

2. Klientowi zabrania się jakiejkolwiek ingerencji w witrynę i jej zawartość, w szczególności nie może ingerować (w tym dokonywać jakichkolwiek zmian, uzupełnień, modyfikacji lub innych działań) w treść, strukturę, formę, grafikę, oprogramowanie, mechanizm działania lub inne elementy witryny.

3. Administrator posiada prawa własności intelektualnej, w tym prawa autorskie lub odpowiednią licencję do treści na stronie internetowej, w tym w szczególności oprogramowania, opisów, logotypów, nazw, grafik, zdjęć, a także nagrań online i transmisji na żywo udostępnianych za pośrednictwem witryny. Zabrania się kopiowania lub udostępniania treści witryny bez zgody administratora lub wbrew obowiązującym warunkom.

4. W przypadku, gdy towary są wytwarzane według specyfikacji klienta i zgodnie z personalizacją klienta lub towary zostały stworzone na podstawie projektu wykonanego przez klienta w konfiguratorze, klient jest odpowiedzialny za zapewnienie, że dostarczony projekt nie będzie naruszał praw osób trzecich.

5. Nazwa towarów wyświetlana na stronie internetowej, jak również inne nazwy zamieszczone na stronie internetowej mogą być chronione na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej.

6. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie stosuje się przepisy prawa właściwego, w tym ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

7. Wszelkie spory powstałe pomiędzy klientem niebędącym konsumentem a administratorem będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby administratora.

8. Administrator nie stosuje kodeksu dobrych praktyk w zakresie przeciwdziałania nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 r.

9. Regulamin nie ogranicza dalej idących praw klienta będącego konsumentem, wynikających z przepisów prawa.

10. W przypadku uznania jednego z postanowień regulaminu za nieważne, pozostałe postanowienia regulaminu pozostają w mocy.