Zamów w Serwisie internetowym On-Top - Your Store and Marketplace, a otrzymasz swoje zamówienie bezpośrednio do domu, pracy lub pod inny wskazany przez Ciebie adres.
Przesyłki wysyłane są różnymi firmami kurierskimi przez sprzedawcę. Czas przygotowania produktu to średnio od 24 do 72 godzin a czas trwania wysyłki w zależności od przewoźnika wynosi od 1 do 8 dni roboczych. Jeżeli wynikną opóźnienia z powodów nie zależnych od Nas powiadomimy Cię o tym.

Jesteśmy Serwisem B2C i B2B, czyli platformą sprzedaży towarów oraz usług. Od momentu przekazania paczki do firmy logistycznej nadzorujemy status Twojego zamówienia tak aby zostało dostarczone pod wskazany adres w jak najszybszym czasie, bezpiecznie i bez jakichkolwiek uszkodzeń. W razie jakichkolwiek problemów pomagamy w ich rozwiązaniu.

Metody dostawy:

  1. Wybierz najlepsza dla Ciebie opcję usługi kurierskiej spośród wymienionych poniżej firm:

  1. Każdy sprzedawca wyznacza swoich przewoźników w zależności od wysyłanych przedmiotów oraz kosztów odnośnie ceny wysyłki.
  2. Istnieje możliwość zamówienia przez Państwa firmy kurierskiej i odbiór zamówienia. Prosimy o wcześniejszy kontakt w tej sprawie.
  3. Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym kontakcie z Nami ponieważ odbiór zamówień zależy indywidualnie od każdego producenta towaru.

Dodatkowa interpretacja odnośnie wysyłki po przez Pocztę Polską:
Każdy Klient kupujący na naszej stronie automatycznie udziela sprzedającemu pełnomocnictwa na jednorazowe zawarcie umowy z Pocztą Polską realizującą odpłatną dostawę zamówionych towarów – na nadanie przesyłki w imieniu i na koszt kupującego. Każdy kupujący, w celu sfinansowania transakcji zakupu, ma obowiązek zaakceptować ten zapis.

Pamiętaj, że:

  1. Koszt dostawy towaru w całości pokrywa kupujący, wyjątkami są wysyłki za darmo. Wybór podany będzie przy wybraniu wysyłki towaru podczas składania zamówienia.
  2. Wszystkie paczki wysyłane przez firmy kurierskie są ubezpieczone - więcej informacji stronach przewoźników, linki powyżej.
  3. Szczegółowe koszty i terminy dostawy uzależnione są od wagi i wielkości przesyłki oraz wybranego sposobu dostawy, podane są podczas dodawania produktu do koszyka oraz przy składaniu zamówienia.
  4. Przewoźnik doręcza przesyłki tylko od poniedziałku do piątku - za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy - w godzinach 8.00-17.00. Za dodatkową opłatą niektórzy przewoźnicy doręczają przesyłki również w soboty.
  5. Kurier ma obowiązek dostarczyć zakupiony towar ważący do 30 kg do drzwi odbiorcy. W przypadku towaru o wadze powyżej 30 kg dostawa jest realizowana do posesji odbiorcy.
  6. Wydanie towaru w siedzibie On-Top - Your Store and Marketplace następuje wyłącznie do rąk Kupującego lub osoby uprawnionej do odbioru towaru w jego imieniu, po okazaniu dowodu osobistego lub innego dokumentu zawierającego zdjęcie i potwierdzającego tożsamość oraz podaniu numeru zamówienia.
  7. W On-Top - Your Store and Marketplace możesz płacić gotówką lub kartą płatniczą i masz możliwość dokładnego sprawdzenia stanu zamówionego towaru.
  8. W niektórych punktach odbioru przesyłki istnieje możliwości płatności przy odbiorze.
  9. Opcja odbioru towaru w punktach wybranego przewoźnika dostępna jest dla wszystkich zamówień produktów.

Najważniejsze wiadomości e-mail, które są wysyłane do Ciebie w trakcie realizacji zamówienia, zostały krótko opisane poniżej:

  1. Potwierdzenie otrzymania zamówienia:
    Wiadomość e-mail "Potwierdzenie otrzymania zamówienia" jest wysyłana bezpośrednio po dokonaniu zakupu. Umowa kupna staje się wiążąca z chwilą przyjęcia zamówienia, o czym informujemy w osobnej wiadomości e-mail.
  2. Potwierdzenie wysyłki:
    Wiadomość e-mail "Potwierdzenie wysyłki" otrzymasz, gdy paczka zostanie przekazana wybranej firmie kurierskiej.
  3. Dokument odbioru Click&Collect:
    Jeżeli wybrałeś opcję dostawy Click&Collect (odbiór osobisty), otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS, gdy paczka zostanie dostarczona do wybranego punktu odbioru. W kolejnej wiadomości zostanie dołączony dokument odbioru lub numer referencyjny do odbioru paczki. Dokument należy wydrukować i okazać wraz z dokumentem tożsamości podczas odbierania paczki. Numer referencyjny należy podać przy odbiorze paczki.
    Paczkę można odebrać w ciągu 7 do 14 dni od momentu otrzymania wiadomości. Dokładne informacje na stronach przewoźników.
  4. Otrzymanie płatności:
    Po otrzymaniu płatności prześlemy potwierdzenie w wiadomości e-mail. Wiadomość ta zostanie wysłana niezależnie od wybranej metody płatności.
  5. Potwierdzenie zwrotu:
    Jak tylko twój zwrot dotrze do naszego centrum logistycznego lub producenta, dostaniesz od nas informację, drogą elektroniczną, potwierdzająca przyjęcie towaru. Więcej informacji dotyczących zwrotów znajdziesz Tutaj.

Automatyczne wiadomości o statusie zamówienia:
Prosimy również zwrócić uwagę na następujące zalecenia dotyczące bezpieczeństwa:

  1. Sklep internetowy On-Top - Your Store and Marketplace – oprócz ewentualnych pytań dotyczących bieżących zamówień internetowych – w żadnym przypadku i nigdy bez podania Twojego numeru zamówienia, zarówno telefonicznie, jak i pocztą elektroniczną, nie prosi o podanie danych osobowych.
  2. W razie otrzymania wiadomości e-mail ze sklepu internetowego On-Top - Your Store and Marketplace, co do której masz wątpliwości, należy bez wahania skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta. Niezwłocznie sprawdzimy, czy otrzymana wiadomość e-mail rzeczywiście została wysłana przez Nas.

Czy mogę śledzić status mojej przesyłki?
Tak, zamówienie możesz śledzić za pomocą indywidualnego numeru przypisanego do zamówienia, dostępnego w panelu "Moje konto" w sekcji "Historia i Szczegóły Zamówień" ---> "Szczegóły".
W każdym momencie możesz sprawdzić, gdzie jest Twoja przesyłka i jaki jest jej status doręczenia.
Jeżeli jednak brakuje tego numeru, prosimy o kontakt w tej sprawie. W odpowiedzi wyślemy ten numer Państwu.

Sprawdź w jakim stanie znajduje się przesyłka i towar:

  1. W razie wykrycia naruszenia przesyłki przed jej wydaniem powinieneś postępować zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zażądać od dostawcy protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody.
  2. Jeżeli już po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie przesyłki nie dające się zauważyć przy odbiorze, powinieneś w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki zawiadomić o nich dostawcę w celu protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody.
  3. Pamiętaj, że każda firma kurierska oraz usługodawca pocztowy od momentu odebrania od Nas lub producenta danego zamówienia do momentu dostarczenia pod wskazany adres jest w 100% odpowiedzialny za cała zawartość listu, paczki, palety itp.
    Dlatego tak ważne jest aby zgłaszać wszelkiego typu wątpliwości co do usług logistycznych. Szczegółowe informacje na stronach przewoźników.

Pamiętaj!! Zawsze sprawdzaj zawartość paczki dostarczonej przez kuriera przed podpisaniem odbioru. Jeżeli przedmiot zamówiony przez Państwa wygląda na uszkodzony nie podpisuj odbioru paczki. Zgłoś to jak najszybciej do Nas lub firmy kurierskiej! Zdjęcia są w tym przypadku bardzo istotne i pomogą w zgłoszeniu szkody.
Jeżeli nie są Państwo pewni co do bezpiecznego dostarczenia zamówionej paczki sugerujemy dodatkową opcję ubezpieczenia na wypadek uszkodzenia. Więcej informacji udzielamy po wstępnym kontakcie z Nami.