Social Media

Social Media

Nowe produkty

Nowe produkty
WOOPIE BABY Grzechotka...
  • Nowy
WOOPIE BABY Przytulanka...
  • Nowy
WOOPIE BABY Interaktywny...
  • Nowy
SIMBA DISNEY Błyszcząca...
  • Nowy
WOOPIE Przytulanka...
  • Nowy
WOOPIE BABY Przytulanka...
  • Nowy
Wszystkie nowe produkty

Zamów online w On-Top Your Store and Marketplace i odbierz swoją paczkę bezpośrednio w domu, w pracy lub pod dowolnym adresem wybranym przez Ciebie. Sprzedawca wysyła paczkę za pośrednictwem różnych firm kurierskich. Wysyłka produktu zajmuje około 24 do 72 godzin, a czas dostawy zależy od przewoźnika i wynosi od 1 do 8 dni roboczych. W przypadku opóźnień z przyczyn niezależnych od nas poinformujemy Cię o tym.

Jesteśmy usługą B2C (znaną również jako business to consumer) oraz B2B (znaną również jako business to business), która stanowi platformę sprzedaży towarów i usług. Aby upewnić się, że zamówienie zostanie dostarczone szybko, bezpiecznie i bez wad w produkcie, nadzorujemy status Twojego zamówienia od momentu, gdy firma logistyczna otrzyma paczkę. W przypadku jakichkolwiek problemów oferujemy pomoc w ich rozwiązaniu.


Metody dostawy:

1. Wybierz odpowiednią opcję dostawy spośród firm kurierskich wymienionych poniżej:
2. Każdy sprzedawca wyznacza kuriera na podstawie wysyłanego przedmiotu i kosztów wysyłki.
3. Możesz wybrać własną firmę kurierską do odbioru zamówienia. W takim przypadku skontaktuj się z nami wcześniej w tej sprawie.
4. Aby odebrać paczkę osobiście, skontaktuj się ze sprzedawcą wcześniej. Powodem jest to, że czas odbioru zamówienia zależy od producenta produktu.

Pamiętaj:

1. Jako kupujący musisz w całości pokryć koszty dostawy zamówionych towarów, z wyjątkiem darmowej wysyłki. Preferowany sposób dostawy można wybrać podczas składania zamówienia.

2. Wszystkie przesyłki wysyłane za pośrednictwem firm kurierskich są ubezpieczone. Więcej informacji można znaleźć na stronach internetowych przewoźników, linki pokazane powyżej.

3. Konkretne koszty i szczegóły dotyczące czasu dostawy zależą od wagi i rozmiaru paczki, a także od wybranej metody dostawy. Można je sprawdzić podczas dodawania produktu do koszyka oraz podczas składania zamówienia.

4. Kurierzy doręczają przesyłki wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00. Wyjątek stanowią przypadające w tym okresie dni wolne od pracy. Jeśli przesyłka ma zostać dostarczona w sobotę, niektórzy przewoźnicy oferują dostawę weekendową za dodatkową opłatą.

5. Kurier dostarcza towary o wadze do 30 kg bezpośrednio pod drzwi kupującego. W przypadku towarów o wadze powyżej 30 kg kurier dostarcza je do siedziby kupującego.

6. Klient lub wskazana przez niego osoba może odebrać zamówienie w siedzibie On-Top - Your Store and Marketplace, po okazaniu dokumentu tożsamości lub innego dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość oraz po podaniu numeru referencyjnego zamówienia.

7. Za towary zakupione na stronie On-Top - Your Store and Marketplace można zapłacić gotówką lub kartą kredytową/debetową i w każdej chwili można sprawdzić status zamówionego towaru.

8. Płatności za zamówienie można dokonać w niektórych punktach odbioru.

9. Opcja odbioru towaru w wybranych punktach odbioru jest dostępna dla każdego zakupionego produktu.

Poniżej krótko opisaliśmy ważne wiadomości e-mail, które są wysyłane do użytkownika podczas przetwarzania zamówienia:

1. Potwierdzenie zamówienia:

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia jest wysyłana natychmiast po zakupie produktu. Umowa zakupu staje się wiążąca po otrzymaniu zamówienia, o czym poinformujemy w osobnej wiadomości e-mail.

2. Potwierdzenie wysyłki:

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki jest wysyłana po otrzymaniu przesyłki przez wybraną firmę kurierską.

3. Dokument odbioru Click & Collect:

Jeśli wybrałeś opcję Click & Collect (odbiór osobisty), otrzymasz wiadomość e-mail lub SMS zaraz po dotarciu paczki do wybranego punktu odbioru. Poniższa wiadomość będzie zawierać numer referencyjny zamówienia lub załączony dokument odbioru, który jest potrzebny do odebrania paczki. Wydrukuj dokument odbioru i przedstaw go wraz z dokumentem tożsamości podczas odbioru paczki. Przy odbiorze przesyłki należy również podać numer referencyjny zamówienia.

Przesyłkę można odebrać w ciągu 7 do 14 dni od momentu otrzymania wiadomości.

Więcej informacji można znaleźć na stronach internetowych przewoźników.

4. Potwierdzenie płatności:

Po otrzymaniu płatności wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Zostanie on wysłany niezależnie od wybranej metody płatności.

5. Potwierdzenie zwrotu:

Gdy tylko Twoje zamówienie dotrze do naszego centrum logistycznego lub jego producenta, otrzymasz potwierdzenie zwrotu pocztą elektroniczną. Więcej informacji na temat zwrotów można znaleźć tutaj.

Automatyczne komunikaty o statusie zamówienia:

Należy pamiętać o następujących środkach ostrożności:

1. Sklep internetowy On-Top Your Store i Marketplace nigdy nie prosi o podanie danych osobowych bez uprzedniego podania numeru referencyjnego zamówienia, czy to telefonicznie, czy e-mailem - z wyjątkiem pytań związanych z zamówieniem online.

2. Jeśli kiedykolwiek otrzymasz wiadomość e-mail od sklepu internetowego On-Top - Your Store and Marketplace, która Cię niepokoi, nie wahaj się i skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Natychmiast sprawdzimy, czy wiadomość e-mail została wysłana przez nas.

Czy mogę śledzić status mojego zamówienia?

Tak, możesz łatwo śledzić status swojego zamówienia za pomocą przypisanego do niego unikalnego numeru, informacje o śledzeniu są dostępne w zakładce „Moje konto”, w sekcji „Historia i szczegóły zamówienia” w sekcji „Szczegóły”.

Możesz sprawdzić status zamówienia i jego miejsce pobytu w dowolnym momencie.

Jeśli nie możesz znaleźć tego numeru, skontaktuj się z nami, a my prześlemy go w odpowiedzi.

Należy sprawdzić stan przesyłki i zamówionego produktu:

1. W przypadku stwierdzenia po otrzymaniu przesyłki, że posiada ona wady, należy postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zażądać od kuriera sporządzenia protokołu w celu ustalenia stanu przesyłki w czasie przewozu i ustalenia powstania szkody.

2. W przypadku, gdy przesyłka dotarła uszkodzona, a uszkodzenie nie było widoczne w chwili odbioru, należy w terminie 7 dni od dnia doręczenia przesyłki zawiadomić o tym kuriera w celu sporządzenia protokołu ustalenia stanu przesyłki i powstania szkody.

3. Pamiętaj, że każda firma kurierska i dostawca usług pocztowych ponosi 100% odpowiedzialności za całą zawartość Twojego listu, paczki lub palety od momentu otrzymania jej od nas lub producenta do momentu dostarczenia pod wskazany adres.

Dlatego tak ważne jest zgłaszanie wszelkich wątpliwości związanych z usługami logistycznymi. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronach internetowych przewoźników.

Zawsze należy sprawdzić zawartość przesyłki dostarczonej przez kuriera przed jej podpisaniem. Jeśli zamówiony przedmiot wydaje się być uszkodzony, nie należy go podpisywać i natychmiast powiadomić nas lub firmę kurierską! W takim przypadku wszelkie dowody fotograficzne są niezbędne, aby pomóc w zgłoszeniu szkody.

Jeśli obawiasz się o bezpieczeństwo swojego zamówienia, sugerujemy wybranie dodatkowej opcji ubezpieczenia paczki. Więcej informacji udzielimy po wstępnym kontakcie.

Państwa EFTA - Europejskie Stowarzyszenie Wolnego Handlu.

Europejskie Stowarzyszenie Wolnego Handlu (EFTA) jest międzyrządową organizacją Islandii, Liechtensteinu, Norwegii i Szwajcarii. Zostało utworzone w 1960 r. przez siedem ówczesnych państw członkowskich w celu promowania wolnego handlu i integracji gospodarczej między jego członkami.